sâmbătă, 23 septembrie 2017

`TAXI BLUES`

             Mam trnt
It în taxi, la
        2 noaptea, șam
rămas paf că nare
              perdele. Zău!
Adică trăiam senzația
     Intensă, ff stranie,
              Că 1 taxi așa marear
Trebuyissă
              Aibă.


Din cauza asta mă
  Simțeam nea
             Jutorátvul
Nerabil.

Din radio țș
             neau mereume
Saje d la
             Dispecerat.
                              Cum ar fi dacă eu aș
             Conducen
                            Puterea nopții
1 kestie dästa, fără să am
   habar d străzi, d oraș șamd? Doar
cu Tine, acolo, la Dispecerat,
                cu Tine, singuru meu
sprijin, spunîndune
                         bancuri, făcnd
mișto unu d altu. Da da
kiar daccăn sinea mea aș
         simți că totui p
mukie, că aI putea
        oricnd să T superi, că mai putea
oricnd dirijantrun
        perete, k pö
muxă.

                                                                                             Caius Dobrescu (Deadevă)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu